niedziela, 28 grudnia 2014

Na Nowy Rok

Witam 

Chciałabym zapowiedzieć co będzie działo się na blogu, czego będą dotyczyły posty. Będę pracować nad jego wyglądem, mam zamiar umieścić politykę bloga w osobnej zakładce by nigdy już nie zginęła.
Przepraszam, miałam wrzucić post na temat balsamów Euphoria i Little Black Dress, jednak napotkałam wiele przeszkód, które nie pozwoliły mi zrobić porządnych zdjęć ani opisu. Post pojawi się jak najszybciej.
Przede wszystkim teraz będę miała o wiele więcej czasu, który będę poświęcała sobie, nauce, blogowi i osobom bliskim, zatem na wszystko wymieniony czas znajdę! Będę starać się przygotowywać posty bardzo regularnie, mam nadzieję opublikować coś zawsze raz w tygodniu. Obiecuję Was nie zaniedbywać :)
Nie chciałabym wrzucać Wam tzw. Instamix, ze względu na to, że to absolutnie nic nie wnosi, o niczym nie informuje, to według mnie wyłącznie niepotrzebny zapychacz. Te same zdjęcia można pooglądać po prostu na profilu.
Na pewno po Nowym roku pojawi się recenzja antyperspirantu, kremu na dzień oraz szamponu Ziaja dla mężczyzn. Planuję również porównać dwie pianki do golenia, również męskie, podobnie jak w tym poście, marki popularnej oraz mega sieciówkowej.
Będą lakiery do paznokci oraz zmywacze, odżywki i szampony i wiele innych interesujących rzeczy ;)
Mam nadzieję, że uda mi się zawierać w postach praktyczne porady dotyczące kosmetyków oraz wiedzę na ich temat.

Zapraszam!

A tymczasem, chciałabym życzyć Wam zdrowia, radości i cierpliwości w dążeniu do postawionych celów!


Mam nadzieję, że zobaczymy się już niedługo w tym samym, nieznanym mi na razie składzie (ponieważ nikt z Was nie ma do mnie żadnych uwag! ;))







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz